Termeni şi Condiţii

Aceşti termeni şi condiţii se aplică direct tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon. Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului nostru şi/sau prin efectuarea unei rezervări, confirmaţi şi sunteţi de acord că aţi citit, înţeles şi aţi fost de acord cu toţi termenii şi condiţiile precizate mai jos.

Aceste pagini, conţinutul şi infrastructură acestor pagini şi serviciul de rezervări online oferit pe acestă pagină şi prin acest website sunt în proprietatea, operate şi furnizate de Pensiunea Topaz şi sunt furnizate doar pentru uzul dvs. personal, non-comercial, conform termenilor şi condiţiilor de mai jos.

Politica de retur.

Clientul poate să anuleze rezervarea  gratuit, cu 5 zile înaintea sosirii, iar banii vă vor fi rambursați. Pentru mai multe detalii sunteți rugați să contactați recepția.

1. Scopul Serviciului nostru

Prin acest website, noi, Pensiunea Topaz, oferim o platforma online prin intermediul căreia vizitatorii website-ului pot face rezervări în locația noastră.

Serviciile noastre sunt disponibile exclusiv pentru utilizarea personală şi non-comercială. De aceea, nu aveţi permisiunea de a revinde, folosi, copia, afişa, salva sau reproduce orice conţinut sau informaţie, software, produse sau servicii disponibile pe website-ul nostrum pentru orice activitate sau scop comercial sau competitiv.

2. Preţuri

Toate preţurile pe website-ul pensiuneatopaz.ro sunt afişate incluzând TVA şi toate celelalte taxe, cu excepţia cazului când se menţionează altfel pe website-ul nostru sau în e-mailul de confirmare.

Uneori preţuri mai mici sunt disponibile pe website-ul nostru pentru un sejur specific pensiunii, însă aceste preţuri pot avea restricţii şi condiţii speciale, de exemplu cu privire la anulare şi rambursare. Va rugăm să verificaţi camera şi detaliile preţului cu atenţie pentru orice asemenea condiţii anterior efectuării rezervarii.

3. Confidenţialitate

Pensiunea Topaz foloseşte standarde etice înalte şi va respectă intimitatea. Cu excepţia cazurilor în care legea cere divulgarea în orice jurisdicţie relevanţă şi cu excepţia transmiterii la detaliilor cardului dvs. de credit în vederea efectuării rezervarii, nu vom divulgă informaţiile dvs. personale unor terţe părţi fără consimţământul dvs. Datele furnizate de către clienţi sunt strict confidenţiale. Pensiunea Topaz se angajează în faţă clienţilor săi să nu furnizeze aceste date unor persoane sau companii şi să le utilizeze strict pentru uzul relaţiei de afaceri dintre client şi Pensiunea Topaz.

Pensiunea Topaz certifică faptul că vă respectă drepturile conferite de Legea nr.677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date,a Legii nr.365/2002 privind comerţul electronic,precum a Ordonanţei nr.130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă cu modificările ulterioare. Printre aceste drepturi se numără (enumerarea neavând un caracter limitativ).

Dreptul de a cere S.C NOVAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor să va confirme dacă prelucrează  sau nu datele dumneavoastră personale, în mod gratuit pentru o solicitare pe an.

Dreptul de a cere S.C NOVAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor să rectifice, actualizeze, blocheze sau şterge, în mod gratuit, acele date furnizate a căror prelucrarenu este conformă dispoziţiilor Legii nr.677/2001.

Dreptul de a cere S.C NOVAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor să înceteze, în mod gratuit, prelucrarea datelor sale personale;

Dreptul de acere S.C NOVAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor să înceteze expedierea de mesaje promoţionale. Orice astfel de cerere/notificare se va notă, semna şi trimite de către persoană înscrisă în baza de date prin e-mail la adresa: info@pensiuneatopaz.

4. Card de credit

Pensiunea Topaz solicită detaliile cu privire la cardul de credit pentru a garanta rezervarea dvs. Pentru anumite preţuri sau oferte speciale, va rugăm să reţineţi: cardul dvs. de credit va fi preautorizat sau debitat (uneori fără posibilitatea de rambursare) după rezervare şi confirmarea rezervarii.

Va rugăm să verificaţi cu atenţie detaliile camerei pentru oricare asemenea condiţii înainte de a efectua rezervarea.

În cazul fraudării sau a utilizării neautorizate a cardului dvs. de credit de către terţe părţi, cele mai multe bănci şi companii de credit vor suportă riscul şi vor acoperi pagubele rezultând dintr-o asemenea fraudă sau folosire greşită, care pot fi subiectul unei sume deductibile (stabilită de obicei la 50 EUR sau echivalentul în moneda dvs. locală). În eventualitatea că banca sau compania dvs. de credit încasează suma deductibilă de la dvs. din cauza unei tranzacţii neautorizate, rezultând dintr-o rezervare făcută pe website-ul nostru, va vom plăti această suma deductibilă, până la maximum 50 EUR (sau echivalentul în moneda dvs. locală).

Pentru a va despăgubi, va rugăm să va asiguraţi că raportaţi această fraudă furnizorului dvs. de card de credit (în conformitate cu regulile şi procedurile sale de raportare) şi că

ne contactaţi imediat prin e-mail. (info@pensiuneatopaz.ro). Va rugăm specificaţi ‘fraudă card de credit’ în câmpul subiectului e-mailului dvs. şi oferiţi-ne dovezi cu privire la suma deductibilă (de ex., politică pentru compania cardului de credit).

Această despăgubire se aplică numai rezervărilor făcute cu cardul de credit folosind serverul securizat al pensiuneatopaz.ro şi în cazul utilizării neautorizate a cardului dvs. de credit,

rezultată că urmare a greşelii şi neglijenţei noastre, şi nu rezultat că urmare a unei greşeli proprii în timp ce utilizaţi serverul securizat.

Plata: se poate efectua prin transfer bancar, cash la recepţie sau cu carte de credit (se acceptă American Express, MasterCard, Visa). Plata se face în RO

5. Anulare

Clientul poate să anuleze rezervarea  gratuit, cu 5 zile înaintea sosirii.

Pentru orice modificare făcută ulterior veţi fi taxat cu o taxa, echivalentă unei zile de cazare.

Efectuând o rezervare, acceptaţi şi sunteţi de acord cu politică de anulare/neprezentare  şi cu orice termini şi condiţii suplimentare, care se pot aplică rezervarii sau pe durata sejurului dvs., inclusiv pentru serviciile executate şi/sau produsele oferite de noi.

Va rugăm să reţineţi că anumite preţuri sau oferte speciale nu sunt eligibile pentru anulare sau modificare. Va rugăm să verificaţi cu atenţie detaliile camerei pentru oricare asemenea condiţii, anterior efectuării rezervarii.

Va rugăm să notaţi că puteţi fi încasat pentru anularea dvs. în conformitate cu politică de anulare şi neprezentare a pensiunii.

Recomandăm să citiţi cu atenţie politică de anulare şi neprezentare a hotelului, anterior efectuării rezervarii.

Informaţiile privind datele cardului bancar(număr de card,dată expirării etc)nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp,pe serverele S.C NONAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor sau pe serverele ROMCARD SĂ

În cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Vissa sau MasterCard, datele legate de cardul dumneavoastră, sunt introduse pe plaforma ROMCARD şi nu direct în sistemele Visa şi MasterCard, iar în cazul în care cardul dumneavoastră a fost emis de către o banca  certificată în sistemului 3D secure, autorizare tranzacţiei se face doar  după autentificarea tranzacţiei se face doar după  autentificarea dumneavoastră  în acest sistem -introducerea unui cod/parolă secretă ştiută numai de dumneavoastră, similar codului PIN la tranzacţiile de la ATM .

6. Notificări pentru utilizatori

Că utilizator, înţelegeţi şi sunteţi de acord cu următoarele responsabilităţi:

– să furnizaţi date adevărate, exacte şi complete despre dumneavoastră;

– să menţineţi şi înnoiţi, atunci când este cazul, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte şi complete.

Accesând formularul de rezervare prin care va transmiteţi datele dumneavoastră personale în vederea efectuării unei rezervări, declaraţi că sunteţi de acord cu următoarele:

– că datele personale solicitate să fie colectate, stocate şi prelucrate de către Pensiunea Topaz

– că datele personale să fie utilizate pe o perioada nedeterminată, precum şi în vederea unor contactări ulterioare;

– să primiţi din partea Pensiunea Topaz diverse oferte de cazare din locația noastră, serviciul de tip newsletter (primeşte noutăţi prin e-mail).

7. Revizuirea acestor Termeni şi Condiţii

Pensiunea Topaz, în calitate de deținător al website-ului pensiuneatopaz.ro, în orice moment şi fără notificare prealabilă, să revizuiască aceste Termene şi Condiţii prin actualizarea lor. Sunteţi obligat să respectaţi oricare şi toate astfel de revizuiri şi de aceea va trebui să vizitaţi această pagină a Website-ului nostru în mod periodic pentru a lua la cunoştinţă notificările actualizate.

Regulament hotelier

Dragi oaspeţi,

Dorinţa noastră este să va oferim o experienţă de neuitat din punct de vedere al cazării, al produselor culinare oferite în localul nostru precum şi al celorlalte servicii. Pentru a putea să va oferim toate acestea am stabilit o serie de reguli de care va rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră în hotelul nostru.

Check-în / check-out

Ziua de cazare începe la ora 15:00 şi se termină la ora 12:00 a zilei următoare.

Eliberarea spaţiilor de cazare după terminarea zilei de cazare – ora 12:00, impune plata următoarelor taxe suplimentare:

  • 25% din tariful contractat în cazul în care spaţiile de cazare vor fi eliberate până la ora 16:00
  • 100% din tariful contractat în cazul în care spaţiile de cazare vor fi eliberate după ora 16:00
  • Acestu lucruu fiind disponibil doar dacă primiți acordul de administrația pensiunii. Pentru mai multe detalii să rugăm să contactați recepția.

Pensiunea Topaz trebuie să-şi informeze oaspetele de achitarea la recepţia hotelului a serviciilor suplimentare solicitate de acesta şi neincluse în tariful de cazare.

Copii şi paturi suplimentare

  • Un copil cu vârstă până la 12 ani plăteşte 20 de lei/ noapte dacă foloseşte un pat suplimentar.
  • Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare într-o camera este 1
  • Orice tip de pat suplimentar este furnizat la cerere şi trebuie să fie confirmat de către noi.

Programul restaurantului şi al barului

  • Micul dejun fiind a la karte se serveşte zilnic între 8.00 şi 10.00 am, ne fiind inclus în costul rezervării, acest servciu fiind taxat extra.

Oaspeţi suplimentari la micul dejun: puteţi invită pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră cu condiţia că fiecare persoană invitată să achite la recepţie contravaloarea acesteia.

  • Programul recepției este între orele 12:00- 22:00
  • Room Service este indisponibil.

Modalităţi de plata

* Prin completarea formularului de rezervare , sunteţi de accord cu condiţiile rezervarii şi a plăţii în avans. Datele cardului dumneavoastră sunt în siguranţă cu noi. Accesul va fi oferit numai personalului autorizat. În cazul în care nu putem face tranzacţia, datele cardului vor fi distruse.

Condiţii de rezervare

  • Rezervarea spaţiilor de cazare se va face în scris, completând formularul de rezervare on-line, prin fax sau e-mail.
  • Comandă de rezervare va fi confirmată/infirmată de către noi, în scris, în maxim 24 de ore. Suplimentarea ulterioară a serviciilor hoteliere comandate va constitui obiectul unei noi comenzi de rezervare.
  • Pentru cazul în care faceţi rezervarea telephonic/ fax/ e-mail şi nu avem la dispoziţie datele dumneavoastră de card, plata în avans este necesară pentru a avea garanţia efecuării rezervarii.

Tarife

Tarifele noastre diferă în funcţie de tipul de camera pentru care optaţi, disponibilitate,zi, anotimp,. Va rugăm să verificaţi în permanentă tarifele şi ofertele pe care le oferim.

Gratificaţiile şi costurile serviciilor

Gratificaţiile pentru personalul pensiunii sunt la latitudinea clienţilor noştri şi nu vom solicită costuri suplimentare pentru servicii.

Fumatul

Nu este permis fumatul în camere sau în spaţii publice; există locuri special amenajate. Se va percepe o taxa de igienizare de 100 de lei, pentru camerele în care s-a fumat.

Spaţiul de parcare şi autoturismele

Este posibilă parcarea gratuit la proprietate, în limita locurilor disponibile.Pentru parcare nu se face rezervare. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţă proprietăţii noastre.

Siguranţă obiectelor personale

Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta pensiunii, restaurantului, barului.

Animalele de casă

Nu este permis accesul cu animale de companie.

Confidenţialitatea informaţiilor

Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul acestui site, ne vom permite să va contactăm în viitor pentru a va trimite materiale şi oferte promoţionale sau a va informa în legătură cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodată numele sau informaţiile despre dumneavoastră fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră. Veţi avea posibilitatea să ne comunicaţi dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Oaspeţi suplimentari şi musafiri

Puteţi primi musafiri sau oaspeţi în camera dumneavoastră între orele 8.00 am şi 20.00 pm, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiţi oaspeţi în intervarul 20.00 pm-8.00 am aceştia vor trebui să achite diferenţele de tarif pentru a ÎI a persoană şi să se înregistreze la recepţie.

Dispute şi reclamaţii

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeţilor noştrii independent de dorinţa lor, în cel puţin următoarele cazuri: când aţi plecat fără să plătiţi, când prin activitatea dumneavoastră aţi produs stricăciuni sau distrugeri, când aţi plecat cu obiecte care nu va aparţin şi aţi uitat să le plătiţi la recepţie, şi când nu aţi anulat rezervarea la termenele stabilite mai sus.

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urmă aplicării politicii pensiunii noastre, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă, în cazul în care acest lucru nu este posibil va intră sub jurisdicţia tribunalului.

Program de eliminare a clienţilor indezirabili

Ne rezervăm dreptul de a refuză cazarea sau servirea în restaurant a clienţilor în stare de ebrietate sau nepoliticoşi şi turbulenţi care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alţi client.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forţat din restaurant, bar sau pensiune clienţii indezirabili. De asemenea tinanad cont de cele menţionate mai sus ne rezervăm dreptul de a ne selecţiona clienţii.

Clauze finale

Considerăm că orice client în momentul cazării sau în momentul accesării vreunui serviciu(restaurant, bar, piscină) la pensiunii nostre a luat cunoştinţă de termenele şi condiţiile mai sus menţionate şi le-a acceptat tacit.

Modificări ale politicii pensiunii

Politică pensiunii poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil.