Termeni şi Condiţii
Aceşti termeni şi condiţii se aplică direct tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon. Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului nostru şi/sau prin efectuarea unei rezervări, confirmaţi şi sunteţi de acord că aţi citit, înţeles şi aţi fost de acord cu toţi termenii şi condiţiile precizate mai jos.
Aceste pagini, conţinutul şi infrastructură acestor pagini şi serviciul de rezervări online oferit pe acestă pagină şi prin acest website sunt în proprietatea, operate şi furnizate de Pensiunea Topaz şi sunt furnizate doar pentru uzul dvs. personal, non-comercial, conform termenilor şi condiţiilor de mai jos.
Politica de retur.
Clientul poate să anuleze rezervarea gratuit, cu 60 zile înaintea sosirii, iar banii vă vor fi rambursați. Pentru mai multe detalii sunteți rugați să contactați recepția.
1. Scopul Serviciului nostru
Prin acest website, noi, Pensiunea Topaz, oferim o platforma online prin intermediul căreia vizitatorii website-ului pot face rezervări în locația noastră.
Serviciile noastre sunt disponibile exclusiv pentru utilizarea personală şi non-comercială. De aceea, nu aveţi permisiunea de a revinde, folosi, copia, afişa, salva sau reproduce orice conţinut sau informaţie, software, produse sau servicii disponibile pe website-ul nostrum pentru orice activitate sau scop comercial sau competitiv.
2. Preţuri
Toate preţurile pe website-ul pensiuneatopaz.ro sunt afişate incluzând TVA şi toate celelalte taxe, cu excepţia cazului când se menţionează altfel pe website-ul nostru sau în e-mailul de confirmare.
Uneori preţuri mai mici sunt disponibile pe website-ul nostru pentru un sejur specific pensiunii, însă aceste preţuri pot avea restricţii şi condiţii speciale, de exemplu cu privire la anulare şi rambursare. Va rugăm să verificaţi camera şi detaliile preţului cu atenţie pentru orice asemenea condiţii anterior efectuării rezervarii.
3. Confidenţialitate
Pensiunea Topaz foloseşte standarde etice înalte şi va respectă intimitatea. Cu excepţia cazurilor în care legea cere divulgarea în orice jurisdicţie relevanţă şi cu excepţia transmiterii la detaliilor cardului dvs. de credit în vederea efectuării rezervarii, nu vom divulgă informaţiile dvs. personale unor terţe părţi fără consimţământul dvs. Datele furnizate de către clienţi sunt strict confidenţiale. Pensiunea Topaz se angajează în faţă clienţilor săi să nu furnizeze aceste date unor persoane sau companii şi să le utilizeze strict pentru uzul relaţiei de afaceri dintre client şi Pensiunea Topaz.
Pensiunea Topaz certifică faptul că vă respectă drepturile conferite de Legea nr.677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date,a Legii nr.365/2002 privind comerţul electronic,precum a Ordonanţei nr.130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă cu modificările ulterioare. Printre aceste drepturi se numără (enumerarea neavând un caracter limitativ).
Dreptul de a cere S.C NOVAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor să va confirme dacă prelucrează sau nu datele dumneavoastră personale, în mod gratuit pentru o solicitare pe an.
Dreptul de a cere S.C NOVAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor să rectifice, actualizeze, blocheze sau şterge, în mod gratuit, acele date furnizate a căror prelucrarenu este conformă dispoziţiilor Legii nr.677/2001.
Dreptul de a cere S.C NOVAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor să înceteze, în mod gratuit, prelucrarea datelor sale personale;
Dreptul de acere S.C NOVAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor să înceteze expedierea de mesaje promoţionale. Orice astfel de cerere/notificare se va notă, semna şi trimite de către persoană înscrisă în baza de date prin e-mail la adresa: info@pensiuneatopaz.
4. Card de credit
Pensiunea Topaz solicită detaliile cu privire la cardul de credit pentru a garanta rezervarea dvs. Pentru anumite preţuri sau oferte speciale, va rugăm să reţineţi: cardul dvs. de credit va fi preautorizat sau debitat (uneori fără posibilitatea de rambursare) după rezervare şi confirmarea rezervarii.
Va rugăm să verificaţi cu atenţie detaliile camerei pentru oricare asemenea condiţii înainte de a efectua rezervarea.
În cazul fraudării sau a utilizării neautorizate a cardului dvs. de credit de către terţe părţi, cele mai multe bănci şi companii de credit vor suportă riscul şi vor acoperi pagubele rezultând dintr-o asemenea fraudă sau folosire greşită, care pot fi subiectul unei sume deductibile (stabilită de obicei la 50 EUR sau echivalentul în moneda dvs. locală). În eventualitatea că banca sau compania dvs. de credit încasează suma deductibilă de la dvs. din cauza unei tranzacţii neautorizate, rezultând dintr-o rezervare făcută pe website-ul nostru, va vom plăti această suma deductibilă, până la maximum 50 EUR (sau echivalentul în moneda dvs. locală).
Pentru a va despăgubi, va rugăm să va asiguraţi că raportaţi această fraudă furnizorului dvs. de card de credit (în conformitate cu regulile şi procedurile sale de raportare) şi că
ne contactaţi imediat prin e-mail. (info@pensiuneatopaz.ro). Va rugăm specificaţi ‘fraudă card de credit’ în câmpul subiectului e-mailului dvs. şi oferiţi-ne dovezi cu privire la suma deductibilă (de ex., politică pentru compania cardului de credit).
Această despăgubire se aplică numai rezervărilor făcute cu cardul de credit folosind serverul securizat al pensiuneatopaz.ro şi în cazul utilizării neautorizate a cardului dvs. de credit,
rezultată că urmare a greşelii şi neglijenţei noastre, şi nu rezultat că urmare a unei greşeli proprii în timp ce utilizaţi serverul securizat.
Plata: se poate efectua prin transfer bancar, cash la recepţie sau cu carte de credit (se acceptă American Express, MasterCard, Visa). Plata se face în RO
5. Anulare
Clientul poate să anuleze rezervarea gratuit, cu 30 zile înaintea sosirii.
Pentru orice modificare făcută ulterior veţi fi taxat cu o taxa, echivalentă unei zile de cazare.
Efectuând o rezervare, acceptaţi şi sunteţi de acord cu politică de anulare/neprezentare şi cu orice termini şi condiţii suplimentare, care se pot aplică rezervarii sau pe durata sejurului dvs., inclusiv pentru serviciile executate şi/sau produsele oferite de noi.
Va rugăm să reţineţi că anumite preţuri sau oferte speciale nu sunt eligibile pentru anulare sau modificare. Va rugăm să verificaţi cu atenţie detaliile camerei pentru oricare asemenea condiţii, anterior efectuării rezervarii.
Va rugăm să notaţi că puteţi fi încasat pentru anularea dvs. în conformitate cu politică de anulare şi neprezentare a pensiunii.
Recomandăm să citiţi cu atenţie politică de anulare şi neprezentare a hotelului, anterior efectuării rezervarii.
Informaţiile privind datele cardului bancar(număr de card,dată expirării etc)nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, pe serverele S.C NONAROM FELIX TOUR S.R.L Sînmartin-Bihor sau pe serverele ROMCARD SĂ
În cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Vissa sau MasterCard, datele legate de cardul dumneavoastră, sunt introduse pe plaforma ROMCARD şi nu direct în sistemele Visa şi MasterCard, iar în cazul în care cardul dumneavoastră a fost emis de către o banca certificată în sistemului 3D secure, autorizare tranzacţiei se face doar după autentificarea tranzacţiei se face doar după autentificarea dumneavoastră în acest sistem -introducerea unui cod/parolă secretă ştiută numai de dumneavoastră, similar codului PIN la tranzacţiile de la ATM .
6. Notificări pentru utilizatori
Că utilizator, înţelegeţi şi sunteţi de acord cu următoarele responsabilităţi:
– să furnizaţi date adevărate, exacte şi complete despre dumneavoastră;
– să menţineţi şi înnoiţi, atunci când este cazul, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte şi complete.
Accesând formularul de rezervare prin care va transmiteţi datele dumneavoastră personale în vederea efectuării unei rezervări, declaraţi că sunteţi de acord cu următoarele:
– că datele personale solicitate să fie colectate, stocate şi prelucrate de către Pensiunea Topaz
– că datele personale să fie utilizate pe o perioada nedeterminată, precum şi în vederea unor contactări ulterioare;
– să primiţi din partea Pensiunea Topaz diverse oferte de cazare din locația noastră, serviciul de tip newsletter (primeşte noutăţi prin e-mail).
7. Revizuirea acestor Termeni şi Condiţii
Pensiunea Topaz, în calitate de deținător al website-ului pensiuneatopaz.ro, în orice moment şi fără notificare prealabilă, să revizuiască aceste Termene şi Condiţii prin actualizarea lor. Sunteţi obligat să respectaţi oricare şi toate astfel de revizuiri şi de aceea va trebui să vizitaţi această pagină a Website-ului nostru în mod periodic pentru a lua la cunoştinţă notificările actualizate.
Regulament hotelier
Dragi oaspeţi,
Dorinţa noastră este să va oferim o experienţă de neuitat din punct de vedere al cazării, al produselor culinare oferite în localul nostru precum şi al celorlalte servicii. Pentru a putea să va oferim toate acestea am stabilit o serie de reguli de care va rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră în hotelul nostru.
Check-în / check-out
Ziua de cazare începe la ora 15:00 şi se termină la ora 12:00 a zilei următoare.
Eliberarea spaţiilor de cazare după terminarea zilei de cazare – ora 12:00, impune plata următoarelor taxe suplimentare:
- 25% din tariful contractat în cazul în care spaţiile de cazare vor fi eliberate până la ora 16:00
- 100% din tariful contractat în cazul în care spaţiile de cazare vor fi eliberate după ora 16:00
- Acestu lucruu fiind disponibil doar dacă primiți acordul de administrația pensiunii. Pentru mai multe detalii să rugăm să contactați recepția.
Pensiunea Topaz trebuie să-şi informeze oaspetele de achitarea la recepţia hotelului a serviciilor suplimentare solicitate de acesta şi neincluse în tariful de cazare.
Copii şi paturi suplimentare
- Un copil cu vârstă până la 12 ani plăteşte 20 de lei/ noapte dacă foloseşte un pat suplimentar.
- Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare într-o camera este 1
- Orice tip de pat suplimentar este furnizat la cerere şi trebuie să fie confirmat de către noi.
Programul restaurantului şi al barului
- Micul dejun fiind a la karte se serveşte zilnic între 8.00 şi 10.00 am, ne fiind inclus în costul rezervării, acest servciu fiind taxat extra.
Oaspeţi suplimentari la micul dejun: puteţi invită pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră cu condiţia că fiecare persoană invitată să achite la recepţie contravaloarea acesteia.
- Programul recepției este între orele 12:00- 22:00
- Room Service este indisponibil.
Modalităţi de plata
* Prin completarea formularului de rezervare , sunteţi de accord cu condiţiile rezervarii şi a plăţii în avans. Datele cardului dumneavoastră sunt în siguranţă cu noi. Accesul va fi oferit numai personalului autorizat. În cazul în care nu putem face tranzacţia, datele cardului vor fi distruse.
Condiţii de rezervare
- Rezervarea spaţiilor de cazare se va face în scris, completând formularul de rezervare on-line, prin fax sau e-mail.
- Comandă de rezervare va fi confirmată/infirmată de către noi, în scris, în maxim 24 de ore. Suplimentarea ulterioară a serviciilor hoteliere comandate va constitui obiectul unei noi comenzi de rezervare.
- Pentru cazul în care faceţi rezervarea telephonic/ fax/ e-mail şi nu avem la dispoziţie datele dumneavoastră de card, plata în avans este necesară pentru a avea garanţia efecuării rezervarii.
Tarife
Tarifele noastre diferă în funcţie de tipul de camera pentru care optaţi, disponibilitate,zi, anotimp,. Va rugăm să verificaţi în permanentă tarifele şi ofertele pe care le oferim.
Gratificaţiile şi costurile serviciilor
Gratificaţiile pentru personalul pensiunii sunt la latitudinea clienţilor noştri şi nu vom solicită costuri suplimentare pentru servicii.
Fumatul
Nu este permis fumatul în camere sau în spaţii publice; există locuri special amenajate. Se va percepe o taxa de igienizare de 100 de lei, pentru camerele în care s-a fumat.
Spaţiul de parcare şi autoturismele
Este posibilă parcarea gratuit la proprietate, în limita locurilor disponibile.Pentru parcare nu se face rezervare. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţă proprietăţii noastre.
Siguranţă obiectelor personale
Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta pensiunii, restaurantului, barului.
Animalele de casă
Nu este permis accesul cu animale de companie.
Confidenţialitatea informaţiilor
Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul acestui site, ne vom permite să va contactăm în viitor pentru a va trimite materiale şi oferte promoţionale sau a va informa în legătură cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodată numele sau informaţiile despre dumneavoastră fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră. Veţi avea posibilitatea să ne comunicaţi dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Oaspeţi suplimentari şi musafiri
Puteţi primi musafiri sau oaspeţi în camera dumneavoastră între orele 8.00 am şi 20.00 pm, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiţi oaspeţi în intervarul 20.00 pm-8.00 am aceştia vor trebui să achite diferenţele de tarif pentru a ÎI a persoană şi să se înregistreze la recepţie.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeţilor noştrii independent de dorinţa lor, în cel puţin următoarele cazuri: când aţi plecat fără să plătiţi, când prin activitatea dumneavoastră aţi produs stricăciuni sau distrugeri, când aţi plecat cu obiecte care nu va aparţin şi aţi uitat să le plătiţi la recepţie, şi când nu aţi anulat rezervarea la termenele stabilite mai sus.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urmă aplicării politicii pensiunii noastre, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă, în cazul în care acest lucru nu este posibil va intră sub jurisdicţia tribunalului.
Program de eliminare a clienţilor indezirabili
Ne rezervăm dreptul de a refuză cazarea sau servirea în restaurant a clienţilor în stare de ebrietate sau nepoliticoşi şi turbulenţi care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alţi client.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forţat din restaurant, bar sau pensiune clienţii indezirabili. De asemenea tinanad cont de cele menţionate mai sus ne rezervăm dreptul de a ne selecţiona clienţii.
Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul cazării sau în momentul accesării vreunui serviciu(restaurant, bar, piscină) la pensiunii nostre a luat cunoştinţă de termenele şi condiţiile mai sus menţionate şi le-a acceptat tacit.
Modificări ale politicii pensiunii
Politică pensiunii poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil.
Protecția datelor
, odată cu intrarea în vigoare a Regulamentului General UE privind Protecția Datelor (GDPR) începând cu data de 25 mai 2018 referitor la protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare, administrează în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi, pentru desfăşurarea activităţii în sectorul serviciilor de cazare la hotel şi serviciilor de alimentaţie publică.
Scopul acestor măsuri sunt de a stabili responsabilităţile angajaţilor SC Pensiunea Topaz SRL, pentru îndeplinirea obligaţiilor referitoare la garantarea şi protejarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale persoanelor fizice, în special a dreptului la viaţa privată, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Scopul colectării şi prelucrării datelor este pentru furnizarea de servicii hoteliere şi de turism în structurile de primire turistică, şi pentru prestarea serviciilor de alimentaţie publică la toate locaţiile la care societatea are deschise puncte de lucru.
Scopul colectării datelor este acela de a asigura accesul şi protecţia turiştilor în structurile de primire turistică, şi pentru prestarea serviciilor de alimentaţie publică.
SC Pensiunea Topaz SRL respectă dreptul la intimitate al persoanelor ale căror date sunt prelucrate, prin “Politica de confidenţialitate’’, cu scopul de a informa asupra modului în care sunt colectate, folosite şi procesate informaţiile cu caracter personal. nformaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: autorităţilor publice centrale/locale. Datele dumneavoastră nu vor fi transferate în străinătate în vederea prelucrării.
Ce date prelucrăm?
În vederea livrării bunurilor și serviciilor solicitate, confirmării comenzii, informării dvs. privind stadiul comenzii, oferirii de răspunsuri la reclamațiile plasate și serviciilor oferite, precum și a exercitării unor activități comerciale, de promovare a bunurilor și serviciilor, de marketing, publicitate, de dezvoltare, de cercetare de piață, statistică, monitorizare a vânzărilor și comportamentului de cumpărare a clienților, activități administrative și de media, sunteți de acord să ne încredințați următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, cnp, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, număr de telefon. Vă rugăm să nu ne furnizați alte date cu caracter personal decât cele strict necesare scopului precizat în această politică.
Care este scopul și temeiul juridic al prelucrării?
Datele cu caracter personal furnizate cu consimțământul dvs. sunt și vor fi colectate și prelucrate de noi exclusiv în scopurile pe care le vom prezenta în cele ce urmează.
Menționăm faptul că prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează în temeiul consimțământului dvs. în acest sens, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulamentul General privind Protecția Datelor, numit în cele ce urmează Regulament/ul. Situațiile în care SC Pensiunea Topaz SRL va colecta și prelucra datele dvs. cu caracter personal și scopurile în vederea cărora aceste date vor fi prelucrate, sunt următoarele:
Scopul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în cazul înscrierii la evenimentele organizate de SC Pensiunea Topaz SRL constă în transmiterea biletului de acces la eveniment, permiterea accesului la eveniment, pe baza datelor înregistrate, comunicarea de informații legate de eveniment, informarea cu privire la evenimente asemănătoare cu cel la care v-ați înscris, organizate pe viitor și facturare, în cazul evenimentelor contra-cost;
Scopul de prelucrare datelor cu caracter personal în acest caz este acela de a vă informa despre produsele și serviciile noastre și evenimentele organizate de noi.
Atunci când postați comentarii sau întrebări pe platforma facebook, se reține numele dvs. și orice date furnizați în acel comentariu/ mesaj în scopul notificării ulterioare cu privire la serviciile, produsele sau evenimentele organizate de noi.
Datele colectate pot fi prelucrate în scopuri de interes legitm pentru a crea statistici care să ne permită să dezvoltăm noi produse, să aducem anumite ajustări, să luăm decizii de business mai bune sau să îndeplinim așteptările clienților sau potențialilor clienți la standarde cât mai înalte.
Cine are acces la datele Dvs.?
Vă aducem la cunoștință că pentru funcționarea eficientă a colaborării cu dvs. atât prin intermediul email-ului cât și a rețelei de socializare facebook, la datele dvs.de acces au doar persoanele angajate, delegate din interiorul firmei. Categoriile de servicii și datele cu caracter personal utilizate sunt următoarele:
Servicii SMTP (comunicare email) – adresă de e-mail;
Servicii newsletter – adresă de e-mail, nume, prenume, număr de telefon;
Servicii de facturare – nume, prenume, CNP, adresă de e-mail, număr de telefon, adresă;
Servicii de curierat/poștă – nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon, adresă;
Servicii de trimitere SMS – numărul de telefon;
Servicii de procesare plăți online – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
Servicii de comentarii – nume, prenume, e-mail, număr de telefon;
Servicii de contabilitate – nume, prenume, adresă, CNP;
Servicii juridice – nume, prenume, adresă, CNP;
Cât timp sunt stocate datele dvs.?
Datele cu caracter personal furnizate de dvs. vor fi prelucrate pe perioada derulării relațiilor contractuale cu dvs., precum și ulterior, pentru o durată rezonabilă, care nu poate fi mai curtă decât termenul general de prescripție.
Care sunt drepturile Dvs.?
În calitate de persoană vizată, aveți următoarele drepturi:
dreptul de acces la date – aveți dreptul de a obține din partea SC Pensiunea Topaz SRL o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc, precum și acces la datele respective; totodată, puteți obține o copie a datelor cu caracter personal furnizate societății noastre și care fac obiectul prelucrării; pentru orice alte copii solicitate de dvs., SC Pensiunea Topaz SRL poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative; în cazul în care introduceți cererea în format electronic și cu excepția cazului în care solicitați un alt format, informațiile vă vor fi furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent;
dreptul la rectificare – aveți dreptul de a obține rectificarea de către SC Pensiunea Topaz SRL a datelor cu caracter personal inexacte, precum și dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete; SC Pensiunea Topaz SRL va comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru;
dreptul la ștergerea datelor – aveți dreptul de a obține din partea SC Pensiunea Topaz SRL ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, fără întârzieri nejustificate, iar SC Pensiunea Topaz SRL are obligația de a șterge datele respective, atunci când: (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; (ii) vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; (iii) vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea; (iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; (v) datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale ce revine SC Pensiunea Topaz SRL în temeiul dreptului Uniunii sau al legislației române; SC Pensiunea Topaz SRL va comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice ștergere a acestora, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru;
dreptul la restricționarea prelucrării – aveți dreptul de a obține din partea SC Pensiunea Topaz SRL restricționarea prelucrării în cazul în care vă aflați într-unul din următoarele cazuri: (i) contestați exactitatea datelor, pentru perioada care îi permite SC Pensiunea Topaz SRL să verifice exactitatea datelor; (ii) prelucrarea este ilegală, iar Dvs. vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; (iii) SC Pensiunea Topaz SRL nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrarii, dar Dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau (iv) v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale SC Pensiunea Topaz SRL prevalează asupra drepturilor Dvs.; SC Pensiunea Topaz SRL va comunica fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice restricționare a prelucrării, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate și vă va informa cu privire la acești destinatari, dacă veți solicita acest lucru;
dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul de a primi datele Dvs. cu caracter personal, astfel cum acestea au fost furnizate către SC Pensiunea Topaz SRL, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și de a transmite aceste date altui operator, în anumite condiții; în exercitarea acestui drept, aveți dreptul ca datele cu caracter personal să fie transmise direct de la SC Pensiunea Topaz SRL la alt operator atunci când acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic;
dreptul la opoziție – aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, în orice moment, prelucrării datelor Dvs. cu caracter personal, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții;
dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal efectuate de SC Pensiunea Topaz SRL pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
Cum aveți acces la datele Dvs.?
Pentru orice întrebări sau cereri referitoare la datele cu caracter personal pe care ni le-ați transmis, inclusiv în vederea exercitării drepturilor pe care le aveți, astfel cum sunt acestea menționate în cadrul secțiunii anterioare, ne puteți contacta la adresa: Str. Gavril Tudoraş, nr 36, Suceava, jud. Suceava.
SC Pensiunea Topaz SRL vă va furniza informațiile solicitate în format electronic atunci când este posibil, cu excepția cazului în care solicitați un alt format.
Informațiile furnizate, precum și orice comunicare și măsuri luate în exercitarea de către Dvs. a drepturilor de mai sus sunt oferite gratuit de SC Pensiunea Topaz SRL. Cu toate acestea, în cazul în care cererile formulate de Dvs. sunt nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv, SC Pensiunea Topaz SRL poate:
(i) fie să perceapă o taxă, ținând cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau a comunicării sau pentru luarea măsurilor solicitate;
(ii) fie să refuze să dea curs cererii.
Precizăm faptul că prin acceptarea acestui acord, datele dvs. personale vor fi prelucrate de SC Pensiunea Topaz SRL, conform prezentei Politici de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.
Vă mulțumim!